Tibia Forum

Witamy na nowym Forum o Grze Tibia

Ogłoszenie

Zapraszam do dodawania zdjêæ ze swoich najlepszych OTSów na Forum Pun Portal. Wiêcej informacji tam znajdziecie !!!!

#1 2011-01-15 19:57:55

MatikZiom

http://tibia.net.pl/images/ranks/probny.gif

Zarejestrowany: 2011-01-15
Posty: 128
Punktów :   

Przedmiot Daj±cy HP

Opis: Przedmiot po osi±gniêciu danego mlvl i u¿yciu go dodaje nam punkty HP, posiada on równie¿ exhausted i siê nie koñczy. Ilo¶æ dodawanego HP jest zmienna wraz z wzrostem lvl.
Testowane na: YurOTS 0.9.4f

W xxx\data\actions\scripts tworzymy nowy plik hp.lua i wklejamy do niego:

Kod:

function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) 
mag = getPlayerMagLevel(cid)
lvl = getPlayerLevel(cid) 
local exhausted_seconds = 2
local exhausted_storagevalue = 1259 

if mag >= 0 then 
 if(os.time() > getPlayerStorageValue(cid, exhausted_storagevalue)) then
  doPlayerSay(cid,"Ahhh.. HP.",16) 
  doPlayerAddHealth(cid, (lvl * 2)* 0.98) 
  setPlayerStorageValue(cid, exhausted_storagevalue, os.time() + exhausted_seconds)
 else
  doPlayerSendCancel(cid, "You are exhausted.")
 end
else
 doSendMagicEffect(frompos,2) 
 doPlayerSendCancel(cid,"Masz zbyt maly mlvl aby uzyc tego potiona .") 
end
return 1 
end

W xxx\data\actions\actions.xml dodajemy linijkê:

Kod:

<action itemid="ID PRZEDMIOTU" script="hp.lua"/>

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.e-forumowicze.pun.pl www.realserwer.pun.pl www.big-craft.pun.pl www.ps3forum.pun.pl www.naszeswinkimorskie.pun.pl